Informații
-
Accesează secțiunea https://mygeisha.ro/account/login -> Nu ai un cont? Înregistrează-te (sub textul AUTENTIFICARE).
Care sunt beneficiile mele la crearea unui cont?
- Vei putea face cumpărăturile mai rapid;
- Vei ţine evidenţa comenzilor efectuate de tine.
- În plus beneficiezi şi de recompense în cadrul programului de loialitate MG Exclusive Club.
-
Codul de discount se aplică pe coșul de cumpărături, înainte de finalizarea comenzii.
- Adaugi produsele dorite în coș
- Mergi pe coșul de cumpărături -> https://mygeisha.ro/checkouts/
- Introduci codul de reducere
- Apeși "Aplică"
- Dacă ai adăugat un cod valid, prețurile se afișază acum cu reducerea aplicată
Codurile de discount sunt valabile pe o perioadă limitată de timp,acestea nu se cumulează cu alte promoții active în site și nici cu alte coduri de reducere sau alte vouchere.
-
Te așteptăm în magazinele fizice my Geisha pentru a testa toate produsele noastre. Consultanții noștri îți vor sta la dispoziție și te vor ajuta să faci cea mai potrivită alegere. De asemenea, ne poți contacta și pe Instagram & Facebook, pe mail, completând formularul din secțiunea ” Suport -> Suport clienți, sau telefonic, la 0372.394.859
-
Află înaintea tuturor care sunt cele mai recente lansări. Abonează-te la newsletter și primești 10% reducere* pentru prima ta comandă! Te poți abona la newsletter-ul nostru atunci când îți creezi contul sau completând formularul de abonare din josul paginii site-ului mygeisha.ro.
my Geisha prețuiește și respectă intimitatea ta. Pentru procesarea datelor, consultă Politica de confidențialitate. Te poți dezabona oricând, gratuit.
*Reducerea se aplică la toate produsele cu preț întreg de pe mygeisha.ro, poate fi folosită o singură dată, la prima achiziție și nu se cumulează cu altă ofertă sau cod de discount. Îți vom trimite codul de discount pe adresa de e-mail furnizată.
-
Cost livrare în România
Livrarea este gratuită la orice adresă din România pentru comenzi în valoare de peste 170 lei. Pentru livrarea la adresa indicată a comenzilor în valoare de sub 170 lei se percepe o taxă de transport de 15 lei.
Cost livrare internațional
Pentru livrarea la adresa indicată în Europa a comenzilor se percepe o taxă de transport de 20 de euro.
-
e-Cardurile cadou sunt cadouri perfecte, potrivite chiar și pentru acele persoane care au totul. Dăruiește-le o experiență parfumată de neuitat alegând un e-Card cadou my Geisha! Îl poți achiziționa online, adăugând în coș valoarea pe care o dorești. e-Cadou cadou poate fi livrat electronic, direct pe adresa de e-mail a destinatarului.
Am primit un e-Card cadou. Cum pot să-l folosesc?
e-Cardul cadou poate avea valori de 100 lei, 300 lei sau 500 lei, are o perioadă de valabilitate de 12 luni și poate fi folosit integral într-o singură sesiune de cumpărături, exclusiv online.
Unde pot folosi un e-Card cadou?
e-Cardul cadou poate fi utilizat doar online. La finalizarea comenzii, adaugă seria înscrisă pe card în secțiunea de Plăți iar valoarea sa va fi scăzută din totalul comenzii. Utilizează întreaga valoare a e-Cardului cadou într-o singură comandă. Dacă valoarea nu este utilizată în întregime, diferența nu va fi rambursată, ci va fi pierdută.
-
Poți verifica statusul comenzii accesând secțiunea „Contul meu -> secțiunea Comenzi”.
În cât timp primesc comanda?
Comanda se livrează în maximum 1-2 zile lucrătoare, excepție fac zilele de weekend și sărbătorile legale. În perioadele aglomerate, cum ar fi Black Friday sau Crăciun, termenele de livrare pot fi mai lungi.
-
O comandă plasată se poate modifica sau anula contactând departamentul de Customer Support pe mail, completând formularul din secțiunea “Contact” „, sau telefonic, la 0372.394.859.
-
Completează formularul din secțiunea „Franciză -> Suport francize”.
-
Da, my Geisha vă pune la dispoziție serviciul de plasări comenzi prin telefon, la numărul 0372.394.859. Serviciul este valabil de luni până vineri, între 09:00-18:00, exceptând sărbătorile legale și numai pentru comenzi cu plata numerar la livrare.
-
Urmărește-ne pe Instagram & Facebook și vei afla înaintea tuturor când revin în stoc cele mai vândute produse my Geisha, care sunt cele mai noi lansări dar și ce alte surprize îți pregătim. De asemenea, poți primi notificare ” back in stock” și pe emailul furnizat în contul tău.
-
Poți schimba sau returna un produs urmând instrucțiunile furnizate în procedura de retur. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, ambalajul nu trebuie să prezinte semne de uzură și trebuie să fie sigilat.
Cum pot returna un produs cumpărat din magazinele fizice?
Returul se poate face într-un magazin my Geisha.
Am primit un produs cu defect prin comandă online, pot să-l returnez?
Da, returul se poate face prin curier, urmând instrucțiunile furnizate în procedura de retur.
Produsul pe care l-am primit este diferit de cel comandat, pot să-l returnez?
Da, returul se poate face prin curier, urmând instrucțiunile furnizate în procedura de retur.
Se poate schimba un produs achiziționat online direct în magazine?
Nu, returul se poate face doar prin curier. Îți reamintim că toate cheltuielile de returnare, în valoare de 17 lei, vor fi suportate de cumpărător.
Pot schimba un produs cu un altul?
În cazul în care achiziționezi un produs și dorești să îl schimbi cu un altul, poți face asta în orice magazin my Geisha sau prin curier, în funcție de modul în care ai achiziționat produsele (online sau magazin).
Pot să returnez doar o parte din produse?
Da, poți să returnezi doar o parte din produsele achiziționate. Returul se poate face fie într-un magazin my Geisha sau prin curier, în funcție de modul în care ai achiziționat produsele (online sau magazin).
În cât timp îmi primesc banii înapoi, dacă returnez?
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumpărător, sunt în valoare de 17 lei, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la retur, prin transfer bancar.
-
Parfumurile de nișă ies în evidență printr-o diferență creativă, sunt vizionare, sunt imaginea luxului. Cei care iubesc parfumurile de nișă le cumpără pentru unicitatea lor, pentru dorința de a se individualiza. Mărcile de nișă se diferențiază prin personalizarea relației cu consumatorul, au o rețea exclusivă de distribuție, magazinele lor au un design modern, iar clienții sunt primiți de un personal atent, bine informat, niște adevărați „ambasadori ai parfumurilor rare”. Elegante și sofisticate, parfumurile de nișă îi fascinează pe cunoscători și îi seduc pe cei neinițiați cu arome persistente, pline de senzualitate și mister, ingrediente prețioase și recipiente artizanale.
-
my Geisha livrează în toată lumea!
Care sunt metodele de livrare disponibile?
În România livrăm:
- Livrare prin curier la adresa indicată (Fan Curier)
- Prin Glovo, în orașele partenere, accesând aplicația, secțiunea Shops & Gifts
Internațional livrăm:
- Livrare prin curier la adresa indicată (DHL)